[FreeBSD] download server

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2002. Jan. 16., Sze, 18:19:27 CET

Szia!

On Wed, Jan 16, 2002 at 05:43:07PM +0100, Bacsek Lajos wrote:
> van egy gepunk, amely kizarolag letoltesre szolgal.
> A terhelese jobb napokon annyi, hogy a load bizony 20 fole is ugrik, az
> Apache 2000 feletti processt indit egy idoben.
> Korlatozni kene valahogy az egy IP-rol torteno parhuzamos letoltesek szamat.
> Az Apacheban nem talaltam lehetoseget erre, jelenleg az van fenn.

Tudtommal csak a MaxClients letezik megoldaskent a default modulokban,
esetleg lehet meg jatszani a MaxRequestsPerChild direktivaval is
(bar ezekkel csak a processzek szamat csokkentheted).

Vagy nezd meg a http://programmer.lib.sjtu.edu.cn/apache/modules.html
lapot (MaxClientsPerHost). ??? En meg nem probaltam.

Udv, SLevi.

--
# ls
levente simon