lassulas: ipnat? + vm-pop3d

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Jan. 14., H, 16:28:15 CET

Hello

  Ujabb kerdesem lenne, nmivel elegge tudatlan vagyok ;)

  FreeBSD 4.4
  Miota belottem az ipnat fele netmegosztast lokalis halozatom
  szamara, azota a rendszer meglehetosen lassu. Ez abban nyilvanul
  meg, hogy egy ssh konzolon keresztul kb 5 mp-ig tudok normalisan
  irni, aztan kicsit akad, majd eltelik megint 5 mp es jo, aztan
  megint 5 rossz ... es igy tovabb, szal nagyon akad a dolog. Lehet-e
  valami koze ennek az ipnat-hoz? Egyaltalan mitol lehet ez a
  problema? Userek meg nem nyaggatjak a gepet, mert nem lehet elerni,
  amig teszt uzemmodban fut. Az egyetlen gep ami hasznalja az az, amin
  en ssh-n keresztul belepek. Otletem semmi erre... :(

  mas:
  Probalta mar valaki a vm-pop3d -t? Amit irnak rola, nem rossz. Mit
  erdemes errol tudni? Megbizhato? A gyarto annak allitja :)

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu