[FreeBSD] FreeBSD, de melyik?

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Jan. 9., Sze, 17:40:15 CET

Hello,

> Anno volt ilyen verzio a Juniper-nel, de most mar nem lehet
> megszerezni.
Neki sikerult. De kulonben is. Ha minden kotel szakad egyszeruen kiszedem
a gepbol azt az IDE-s diszket es beteszem egy PC-be.
Rosszul gondolom?
Nameg mi a helyzet a frissitesekkel? Azt csak le lehet tolteni...

> Lehet ismerkedni a cli-vel.
Oneki mas vagya van szerintem :)
Pld. olyan routing protokollok hasznalata, amit FreeBSD-n ingyen nem tudna
hasznalni.

> jo az info, partnersegben Ericsson neven forgalmazzuk a router-eiket.
Tudom :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758