dhcp kliens

Gábor Sebestyén gabor.sebestyen at freemail.hu
2002. Feb. 25., H, 11:40:49 CET

Szasztok!

Csak egy rettenetesen naív kérdés: adott egy cselló szolgáltatás és
ehhez szeretnék egy frissen telepített FreeBSD 4.5-öt idomítani. A
telepítés szokványos, semmi plusz, még a kernel is CD-ről való (nem
frissen fordított).
Megírtam a szokásos /etc/dhclient.conf-ot, az ethernet kártyák is
rendben vannak, driver ok, szokványos RealTek 8139, ifconfig is látja, stb.
Nna, ha elindítom a dhclient-et, akkor molyol egy kicsit magában, aztán
beáll a háttérbe (ps-sel látszik), de az IP bizony 0.0.0.0, magyarán
semmi foganatja.
A csatlakozás ok, mert Windózzal tesztelve rendben van, jön is a DHCP adat.
Sejtem, valami pekitfiltering vagy valami hasonló eheti meg a dolgot ...
Tippek?

Köszi

Gábor