[FreeBSD] ps2 eger

Zelenák Gábor Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2002. Feb. 22., P, 09:07:47 CET

udv,

magam is ps2 egeret hasznalok odahaza.
a normal telepitesek alkalmaval - tehat
amikor a "pointing device" kerult a fokuszba,
alazatosan beallitottam a PS2-es egeret.
az szoveges modban, meg ott a telepites alkalmaval
bizonyitottan mukodott. az Xconf-nal mar korantsem
volt ilyen elnezo a rendszer. viszont, ha nem eroskodtem
es hagytam elni a telepito altal (melegen ajanlott) felajanlott
sysmouse-t, akkor sem X, sem pedig text modban nem volt
gondom.

udv

Ps.: elnezest kerek mindenkitol, ha a levelemhez esetleg
"idegen anyag" csatolodna, sajnos a munkahelyi levelezo
meg nem all a helyzete magaslatan.

--                 Gabor Zelenak
--   MATIAS Air Traffic Control System, Hungary
--   HUNGAROCONTROL
--  (36)1-296-9107{FAX}
--  (36)1 296-9106
--  mailto:zelenak.gabor at hungarocontrol.hu
-- The propeller on the aircraft performs just
-- air-conditioning for pilots, when you switch off,
-- the pilot will be dripping with sweat immediately!