[FreeBSD] AMD [volt: sebessegek]

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2002. Feb. 13., Sze, 11:35:36 CET

On Tue, 12 Feb 2002 10:32:11 +0100
Miklos Niedermayer <mico at bsd.hu> wrote:

[...]
> Na akkor mondom a bajomat.  Ti hogy álltok az AMD-s gépekkel?  Én
> -elvileg- nagyon szeretem őket.  Viszont hétvégén kicsit
> összeszámoltam a dolgokat, és arra jutottam, hogy nekem eddig csak
> AMD-s gépem szállt el FreeBSD-vel úgy, hogy nem derült ki, hogy

> Tényleg írjatok meg mindent, amit tudtok, bár legjobban annak örülnék,
> ha eloszlatnátok a félelmeimet, mert egyébként tényleg komálom az
> athlon cuccokat...

Hat a mod, ahogy en hasznalom teged kevesbe fog erdekelni, de mivel
Athlonom (1.4-es Thunderbird) van, csak irok ;) Nekem desktop masinakent
muxik, napi 8-9 oraban. DTK alaplappal, plusz ventillatorral, amit az
eladok ajanlottak a nagy melegedes miatt. Az elejen volt nehany
erthetetlen elszallas, de en ezt a Gnome-nak tudtam be. Miota azt nem
hasznalom, csak icewm-et, azota nem volt fagyas. Terhelest nem nagyon
kap, folyamatosan X-ezek, javazok (gyakori JVM inditas, idonkent tobb
is)

Zsolt