[FreeBSD] AMD [volt: sebessegek]

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Feb. 12., K, 13:17:03 CET

Hello,

On Tue, Feb 12, 2002 at 12:08:04PM +0100, Attila Nagy wrote:

> Ez a 4.5-nel mar alapertelmezes, ez biztos :)

Talán már 4.4-nél is volt (de nem biztos).  Nekem még "annak idején"
segített. :)

> Nalunk van itt ketto. Igaz eleg egysiku a FreeBSD-sen a terheles
> (samba+tftp), viszont eddig meg nem volt vele gond. Athlon XP, valami ASUS
> alaplappal. Melegedik mint a diszno, ugyhogy emiatt nem tul szimpatikus.

Hehe, pedig az XP nem is melegszik annyira, vannak nagyobb teljesítményű
kazánok is (Thunderbird) :)

> Szerintem az Athlonnal az a baj, hogy maga proci lehet gyors, ha nincs ala
> szerver alaplap, kutyanak se kell. :)

Vajon miért nincs?  Szerinted a jobb Tyanokat nevezhetem szerver
alaplapnak? (integrált SCSI, Intel 100, sok memória befogadása, igényesebb
alkatrészek-megmunkálás, nagyobb ár)  Ha megnyugtatna valaki, hogy
igazából a baj ezekkel az Asus-félékkel van, akkor minden rendben lenne,
de mindenki azt mondja pl az Asus A7V-re, hogy 'tökéletes, fenomenális,
stabil, gyors, megbízható'.  Bah.  Így meg sem kísérlek mondjuk egy AMD-s
Tyan-t megvetetni majd a következő gépbe, mert nagyon utálok colocationbe
rohangálni csavarhúzóval meg zsák alkatrésszel (kispárnával, két napi
élelemmel).