[FreeBSD] /usr/ports - mit benazok?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Feb. 11., H, 22:07:57 CET

On Mon, Feb 11, 2002 at 08:02:45PM +0100, Attila Nagy wrote:
> Hello,

> Nem tul jo. Ugyanis nincs midc port, helyette van viszont mc port, amely
> felinstallal egy Midnight Commandert, midc neven.

Hmmmm.... igazad van. Bar azt hiszem van egy olcso kifogasom:

-r-xr-xr-x  1 root  wheel  411848 Sze 16 20:00 /usr/local/bin/midc

Ez annyi mint tobb honap. Ez alatt az ember elfelejt dolgokat.

Egyebkent, ezert is jo, ha az ember kerdeseket tesz fel. Igy pl
megtudtam kapasbol, hogy a "termektamogatas" igy elegge nem jo ergo
jobban kell figyelni legkozelebb.:-)

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *