microuptime problema

Vago Krisztian ttn at mad.hu
2002. Feb. 6., Sze, 06:44:49 CET

Udvozlet!

Eleg nagy gondban vagyok szeretnem a segitsegeteket kerni (ha valaki tudja
a valaszt).

Mostanaban ilyen uzetekkel telik meg a konzol:

microuptime() went backwards (szám -> szám)

(FreeBSD i386 4.5-RELEASE SMP kernel)
Ebbol erkezik oras bontasban par ezer darab ... Ebbol tobb hatrany is
szarmazik. Az egyik a syslogd szegenyke szinte megszakad, hogy ezt
feldolgozza. A masik dolog, hogy ebbol adodoan keves olyan alkalmazas van
ami ezt hosszu tavon elviseli (nemtudom mibe szolhat bele es miert).

Vegig neztem az angol freebsd levlistat es talaltam egy olyan 40-50 a
temaval foglakozo levelet. Sajnos a legtobb csak leirta hogy a problema
letezik es valaszra vart. Akadt olyan otlet hogy APM-et ki kell kapcsolni.
Mint ahogy paran irtak ott is, nekem sincs ilyesmi bekapcsolva igy ez nem
lehet gond. Meg ket utalast lattam a probelma esetleges megoldasara. Az
egyik egy sysctl-el allitott kernel valtozo, a masik pedig egy
kernelkonifgban levo opcio. Egyik sem segit semmit (ilyen ember is volt a
listan aki irta hogy egyik sem jott be). A listan a legtobb ember AMD
processorra panaszkodott.

Ebben a szerverben egy dual PentiumPro lenne ( van is). APM tamogatas
nincs.

Ami szinten erdekes dolog, nemtudom osszefugg-e, mikor bootl a szerver es
nezem a screen-t, a time freq report hol 199mhz-t hol 18x hol 17x mhz-t
ir. Valtozo. Nem jottem ra az okara. Ezt a problemat sikerult a 4.5-s FBSD
kerneljenek par ide vonatkozo opciojaval megoldani (igy mar mindig
200mhz-t ir ki). Nemtudom van-e osszefugges.

Ha valakinek van konkret otlete, vagy latott mar ilyet es tudja a
megoldast akkor kernem segitsen.

Ha lehet, NE csak a listara valaszoljatok, mivel most szerver hijjan az az
accountom nem el, amire a listas leveleket fogadom.

Koszonettel:

Vago Krisztian