[BSD] Re: [BSD] Mc

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 30., H, 09:37:14 CET

On Sun, Dec 29, 2002 at 09:11:14PM +0100, Kovács Péter wrote:
> Tehát a második variációhoz fordultam (make install). Az elején
> rendesen elkezdte fordítani a programot, de a végén a következő
> hibaüzenettel ért véget:
> gmake[2]: *** No rule to make target '../slang/libmcslang.a', needed
> by 'mc'.
> top.
> gmake[2]: Leaving directory '/usr/ports/misc/mc/work/mc-4.5.55/src'
> gmake[1]: *** [all-recursive] Error 1
> gmake[1]: Leaving directory '/usr/ports/misc/mc/work/mc-4.5.55'
> gmake: *** [all] Error 2
> *** Error code 2

> [...]

Nos. Noha az ilyen hibak eseten szoktam mondani, hogy "ulj egy kicsit
odebb lecci nem latom elegge jol a monitorodat" (magyaran, hogy csak
akkor lehetne biztosat mondani, ha valaki ott ulne melletted:-) de azert
en megprobalnek a helyedben egy olyat, hogy

cd /usr/ports/misc/mc
env WITHOUT_SLANG=yes make install

aztan meglatjuk mi lesz. Vegulis, ugyse kell az a library hozza...

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *