Ports frissitese

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
2002. Dec. 19., Cs, 11:37:38 CET

On Thu, Dec 19, Szathmari Gabor wrote:
> Sziasztok
>
> Kb egy honapja tertem at Linuxrol FreeBSD-re. Egy dolgot azonban meg mindig
> nem ertek. FreeBSD-ben a ports-fat hogy lehet frissiteni? Olvastam hogy
> elvileg nem tamogatjak, de ha szeretnem hogy up-to-date legyek akkor most
> mindennap neznem kell hogy mi mikor frissult ?? Van erre valami automatizalt
> megoldas (CVSup? Bar errol sem talaltam valami sok leirast).
> Koszi elore is

Lerantod a cvsup package-et, es felrakod (en a non-grafikusat hasznalom, mert
nincs X-em)

A kovetkezo file-t letrehozod:
/akarmi/ports-supfile:
#-------------------
*default host=cvsup.hu.FreeBSD.org
*default base=/usr
*default prefix=/usr
*default release=cvs tag=.
*default delete use-rel-suffix

ports-all

Es ezt megeted a cvsup-pal (cron-ban):
0       0      *       *       *       root    /usr/local/bin/cvsup -L 0 -g /akarmi/ports-supfile

Ez letrehozza neked a /usr/sup dir-t, amibe bepakolja a cvsup a sajat
file-jait, es a /usr/ports-ba pedig beszorja a ports fat.
ennyi.

--

--rutz