[BSD] Re: 486 33mhz + 8m ram eleg ?

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2002. Dec. 17., K, 16:23:05 CET

> Egy korabbi gepem: 486-50Mhz (vagy lehet, hogy 66?) +16M rammal egy full
> 3.5-os build 16-18 ora volt. Kivancsi lennek, hogy ezen a kicsiken mennyi
ido
> alatt megy vegig egy -O2 -es make world a 4-STABLE fan:)

Hali!

Ha mar nosztalgiazunk: en nekem volt 386BSD 0.1 egy 386DX40 + 4M ram
konfigon, ott egy kernel forditas volt 3-4 ora korul (igaz, a 11/750 VAXon
meg vagy 7 ora volt a 4.3BSD....), a teljes ujrafoditast sosem probaltam,
mert olyan bugos volt a VM rendszer, hogy valami memory leak miatt mindig
elszallt, ezert ugz kelett forditani, hogy amikor lattam hogy kezd
belassulni (olyan 15-20 percenkent), akkor ^C, aztan ujra lehetett inditani
a make-t.

Ja, ezen meg egyszer X-et is futtattam, monokromban, mert az XFree86 1.0
csak igy tudta kezelni a trident 8900-as kartyat :-)
Az X elindulasa olyan 5 perc volt.

Szabolcs