[BSD] 486 33mhz + 8m ram eleg ?

Strublics Robert baggio at baggio.hu
2002. Dec. 16., H, 22:08:22 CET

Hello,

Nemertem ezt a felfogast...
486...33Mhz...es tsai.

itt rohadnak a gepeim, keptelen vagyok eladni oket, mert olyan olcso a hardware.
szerintem iszonyu felesleges szivni ilyen gepekkel, idopocsekolas, barmikor elhasal a hardware..es szerintem, egy kabelnet vagy egy adsl megosztasat esetleg elbir, aztan meg csak tekergozik a winyo, aztan megint a hardwarehibanal kotunk ki. Szoval szerintem "virits" egy kis lovet, es vegyel vmi rendesebb gepet...foleg a web miatt, annak erdemes nemi RAM. Ettol fuggetlenul, probalkozni lehet.

udv:

--baggio