[BSD] 486 33mhz + 8m ram eleg ?

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Dec. 16., H, 16:18:58 CET

Hello,

>   A subject beli kerdesre szeretnem megkapni a valaszt(olvastam a
>   leirasokat meg hogy abban mik vannak csak tapasztalatokat is szeretnek
>   hallani, olvasni :) ) hogy ez a vas eleg-e egy fbsd-nek. ugy eleg-e
>   hogy egy router lesz + par funkcio webserver leevlezes meg ilyenek.
Van egy 486-os Handbookom 8 MB memoriaval, FreeBSD megy rajta.
minicomot futtatok neha, switchek, routerek soros porti eleresehez.

Ha routernek (ehh :) szeretned hasznalni, meg elmegy (bar ne varj tole
nagy savszelesseget), webszerver, levelezes meg ilyeneknek azonban mar
elegge merevlemez gyilkos applikacio lenne. Persze kicsi, ugyes
programokkal meg akar lehet is belole valami (webszervernek pld. webfsd,
MTA-nak valami assemblyben irt >;-)...

----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)