[BSD] 486 33mhz + 8m ram eleg ?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 16., H, 15:49:33 CET

On Fri, Dec 13, 2002 at 06:55:13PM +0100, Rell Gabor wrote:

>   Hello!
>   A subject beli kerdesre szeretnem megkapni a valaszt(olvastam a
>   leirasokat meg hogy abban mik vannak csak tapasztalatokat is
>   szeretnek hallani, olvasni :) ) hogy ez a vas
>   eleg-e egy fbsd-nek. ugy eleg-e hogy egy router lesz + par funkcio
>   webserver  leevlezes meg ilyenek.
>   Eloer is koszi a valaszokat.

A sysinstall nem fog futni ennyi ramon, legalabb 2x ennyi kell bele.
Hogy utana... hat erosen ketlem, hogy a 8 mega eleg lenne, mar persze ha
FreeBSD-rol es azon belul is valami ujabbrol beszelunk... (3.x meg
talan elmegy rajta de olyat ne tegyel fel routernek mer' feltorik:-)
Inkabb probald a ramot felpumpalni, tudom, hogy nem konnyu, de jo lenne
legalabb 16, ha nem 32. Lassunak mindenkepp lassu lesz, tehat pl
frissites nyilvan csak binarisan vagy kulon build szerverrel jon szoba.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *