[BSD] FreeBSD 4.7 vs 5.0-RC1

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 14., Szo, 20:19:32 CET

On Sat, Dec 14, 2002 at 06:50:24PM +0100, Kovács Péter wrote:
> Át szeretnék térni a már nagy népszerűségnek örvendő Linux-
> ról a BSD-re. :))
> Ti melyik BSD-t tartjátok a legstabilabbnak és a
> legbiztonságosabbnak? Tudom, hogy ez a FreeBSD csati és
> ennek a változatnak van a legnagyobb fejlesztői és
> felhasználói tábora, de valóban....

Mivel nincs FAQ errol (se) viszont erthetoen nem is akarjuk ujra meg
ujra leirni ugyanazt, ezert utalnek egy korabbi levelre az archivbol, az
elegge jol leirja a kulonbsegeket, es imho meg mindig ervenyes
nagyjabol.

http://www.hu.freebsd.org/hu/arch/2002/May/0753.html

> Hallottam, hogy megjelent az 5.0-RC1-es FreeBSD verzió is.
> Ti mit javasoltok a 4.7-est vagy az 5.0-ast rakjam fel a
> gépemre, ha még a fejlesztésben nem igazán akarok részt
> venni. És még nem használtam (telepítettem) BSD-t.
> Lesz-e majd lehetőség a 4.x-et updgradelni 5.0-ra?

Ez viszont uj kerdes, es az a valaszom ra, hogy szerintem tedd fel
nyugodtan a 4.7-et, es aztan is javaslom, hogy hasznald a 4.8-at, mikor
megjelenik. Az 5.0-nak nem fog rosszat tenni, ha erik meg egy kicsit.
Ugy kb az 5.1 vagy 5.2 lesz olyannak ajanlhato, akinek nincs meg rutinja
a BSD-ben. Egyebkent lehet majd frissiteni.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *