[BSD] Microsoft FreeBSD Update

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 13., P, 09:26:20 CET

Hell

Tudom, hogy megint en es mar megitn ugy fog kinezni, hogy valakit
ledorongolok. De nem baj, a zsenik sorsa mar csak ez. (Menekul a
leszakado mennyezet elol. Hatalmas porfelho.) Khm khm. Szoval. Szerintem
a kerdes annyiban mindenkeppen jogos volt, hogy mondjuk egy (haromszor
megmossa a szajat miutan kimondja a szot, nehogy tisztatalan maradjon)
Linux (a rettenetes szo kimondasa utan azonnal az asztal ala bukik, a
sortuz lyukakat szaggat a falba) disztribucio eseteben nem ritkan van
ilyen parancs. Pl apt-get. Nalunk meg nincs.

Na bumm. De ezt el lehet rendesen is mondani, (ahogy tortent is) es nem
csak ugy, hogy olvasd el a handbookot (ami nem kevesebb mint 600 oldal
es ha valakinek nincs top angol nyelvtudasa es nem ismeri a FreeBSD
zsargont, akkor nem biztos, hogy megtalalja az infot) vagy meg jobb, man
(ami magaban nem csinal semmit) Ha van olyan level az archivban ami
leirja a dolgot, akkor persze lehet ra utalni, de ahhoz ugye meg kene
keresni, es hat fo a lustasag (csak egyszer fel ne forrjon). Ha viszont
nincs, es a bsd.hu-n sincs info, akkor pl el lehetne gondolkozni arrol,
hogy kellene egyet irni. En ezt tettem, es lehet, hogy el is keszul
hamarosan. De persze MS-fikazast erdekesebb csinalni. Nem tudom, hogy T.
leveliro mit szolt volna, ha arra a kerdesere, hogy mi az a "Bus Error",
azt a valaszt kapja, hogy az amikor a reggeli csucsforgalomban lerobban
az Ikarus, sok rohogessel a hatterben...

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *