[BSD] [murray at FreeBSD.ORG: 5.0-RC1 Now Available]

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 9., H, 13:42:41 CET

On Mon, Dec 09, 2002 at 01:07:18PM +0100, Papp Tamas wrote:

> jaja, es pl. ha jol ertettem, az csak a release-ben lesz meg, hogy
> i386-on UFS2-rol lehessen bootolni..:)
>
> tompos

Lehet, bar errol a problemarol nem hallottam meg. Ami tuti: a meglevo
fajlrendszerek tovabbra is hasznalhatok, de atalakitani oket UFS2-re nem
lehet, tehat a csapasirany egy uj particio letrehozasan, newfs-en es
dump/restore-on at vezet (sajnos). De ez legyen a legnagyobb baj:-)

Addig is lehet szepen probalgatni pl ACL-eket (UFS1-en is mennek csak
nem olyan elegansan) ill snapshotokat es background fsck-t. De van mas
is. Erdemes!

Udv:
Sz, 5.0 a kezdetektol
* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *