[BSD] vinyo

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2002. Dec. 9., H, 05:44:52 CET

Hello!

>   Mar megint en vagyok es a kezdo kerdesek :)
>   Most csak annyi lenne hogy van egy van egy 200 megas vinyom meg
> egy 3 gigas viszont a nagyon van egy par badsector es ezert a
> kicsire akarom a rendszert rakni es az adatokat meg a nagyra. szal
> egy alap rendszer elfer 200 megan aztan a home meg ilyen konyvtarak
> a masikon.
>   szoval ez ertelmes es megvalosithato otlet vagy halalra van
> itelve?
En pont forditva csinalnam.
Ugyanis a rendszert ujra tudod telepiteni akarhanyszor, viszont
az adatok esetlegesen sok munka/hosszu ido aran keszulnek el.
Inkabb 1/2 ora alatt ujratelepitem a rendszert, minthogy
orakat, napokat toltsek adatok mentesevel egy hibas hdd -rol,
vagy ingem-gatyam kifizessem egy CEGnek, hogy megcsinalja
helyettem.

Raadasul a config file -ok (/etc, /usr/local/etc,...) nem foglalnak
sok helyet, foleg tar.gz -ben.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966