[BSD] SHELL history...

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Dec. 8., V, 16:12:52 CET

Hello,

> Ezt tudom, csak a Linux miatt a bash=sh-t felteteleztem. :)
igen, gondoltam. :)

> A csh is. A root-nak ez van beallitva alapbol. :)
lehet, jo par honapja telepitettem utoljara BSD-t, es en mindig
telepitek bash-t is - nem igazan jegyzem meg, mi a default shell.
history valoban van defaultkent.

> Tehat ha a bash-t allitom be a usernek, akkor oke lesz? :)
igen, felteve ha telepitesz bash-t a rendszerre.
a kovetkezokre azert figyelj:
- ha csomagbol teszed fel, akkor is a /usr/local/bin/ ala fog
  kerulni, tehat ezt allitsd be shellnek; ekkor a /etc/shells
  tartalmazni fogja a bash-t is, eleresi uttal egyutt;
- ha Te forditod, akkor az utobbit tedd meg magad.

ezek utan szinte biztos a siker :-)

air
--
Minden baj forrása az 1/x függvény.