mini

Rell Gabor rellg at lakatlan.sziget.net
2002. Dec. 8., V, 15:31:20 CET

  Az lenne a kerdesem hogy az ftp.fsn.hu-rol leszedtem egy olyat hogy
  freebsd mini iso. ez mennyiben kulombozik a 4 vayg hany cd-s
  dologtol, gondolom nincs benne csak az alap rendszer es csomagok
  nincsenek. azertt szedtem le ezt mert mar egyszer leszedtem a
  sokcd-s valtozatot is de az nem akart cd-rol butulni de ez siman
  megy.
  szoval a mini is ugyan az? es lehet hozza hasznalni azokat a
  cuccokat amik a tobb cd-n vannak ?
  Elore is koszi a valaszokat

Rell Gabor   rellg at lakatlan.sziget.net

Preserve nature! This E-mail was printed on 100% recycled electrons!