ISDN nem megy kppp-vel...

MG makgab at freemail.hu
2002. Dec. 7., Szo, 14:01:57 CET

On 07-Dec-2002 MG wrote:
> Masik tema:
> A kppp-vel szeretnek felmenni a netre ISDN Intracom modemmel (soros portra
> csatlakozik). A Linux beallitasait allitottam be ide is. 2 gondom van vele.
> 1. Latszolag csatlakozik, de megsem, mert egyik host sem elerheto a neten.
> 2. Van amikor nem tudja inicializalni a modemet. 4-5x cancel-t nyomok neki,
> majd a kovetkezo CONNECT-ra sikerul. Bar a net ekkor sem mukodik. :(

Hi!

A logban ezt latni:
Dec  7 13:04:58 freebsd pppd[296]: pppd 2.3.5 started by root, uid 0
Dec  7 13:04:58 freebsd pppd[296]: Connect: ppp0 <--> /dev/cuaa1
Dec  7 13:05:28 freebsd pppd[296]: No response to PAP authenticate-requests

A PAP autentikacios keresre nincs valasz. Tehat nem is lep be a halozatba. De
miert? Mi lehet a baja?
Ugyanazok a kppp beallitasok, mint Linux alatt es ott megy. :(

Bye!
Gabor