[BSD] Active directory, LDAP

Balazs GAL balsa at rit.bme.hu
2002. Dec. 6., P, 13:32:03 CET

2002-12-06, p keltezéssel Szabados Jozsef ezt írta:
> Gondolom van ott egy active directory, ezert azon a gepen minden
> problemazas nelkul el lehet inditani egy radius szervert.

En meg azt gondoltam, hogy egy AD like szeruseget szeretne Endi
megvalositani FreeBSd-n. Akkor Endi nyilatkozzal legyszives.

Ha viszont van egy w2k AD akkor erdemes az AD4Unix-ot hasznalni.
http://www.css-solutions.ca/ad4unix/

Es akkor az nss_ldap-val is erdemes megkuzdeni.

> A kerberos se rossz, de van egy erzesem, hogy sokat lehet vele szivni,
> hallottam dolgokat, hogy az MS Kerberos nem teljesen ua. mint a MIT fele.

Ossze lehet hozni:
http://www.pdc.kth.se/heimdal/heimdal.html#Windows%202000%20compatability

balsa