FreeBSD 5.0

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Aug. 31., Szo, 09:07:45 CEST

Hello,

szal' FreeBSD 5.0. Eccer' regen (par honapja) feltelepitettem
bent a cegnel, hazavittem, megsutottem... :-)
Kb. a 3. indulaskor a boot soran megallt, kiirt egy halom hexa
szamot, es kesz, nem ment tovabb.

No problemo, CD megir, hazavisz, ujratelepit.

Telepites soran majd' mindig elszall - nem baj, eszrevettem, hogy
mikor a sources csomagot teszi fel, akkor csinalja ezt. Ha csak
a minimalt teszem, akkor felmegy, es lehet minden foldi jot
csinalni, de ha ezek utan sysinstallal akarom feltenni, es csak a
sourcest, akkor 'extracting packages...' kozben balra el...

Q1: rossz a CD?

Meg ekkor sem ilyedtem meg :), merthogy a CD-ket win alatt irtam,
es kattintgattam hulye gyerek modjara - sikeresen kiirva elsore
magat az iso filet :-))). Igy most ha azt mountolom, akkor ott
van a /cdrom/FreeBSD-5.0blabla.iso, es orulhetek.

Q2: tudom e valahogy ezt a cd-t mountolni, h ne az iso filet
lassam, hanem a tartalmat?

Koszi elore is.

Udv:
A.