[FreeBSD] fetch problema

Pelhrimovszky, Zsolt Pelhrimovszky.Zsolt at evosoft.hu
2002. Aug. 23., P, 14:28:02 CEST

Szia!

Ugyan pontosan nem tudom a reszleteket, de elkepzelheto, hogy a fetchnek egy
szabvanyos ftp proxy kell. A squid peldaul "ftp over http"- muvel, amitol a
fetch lehet hogy kiakad, mert ez nem az amire var.

Parancssori letolok: wget, curl.
Esetleg beuzemel(tet)hetsz egy ftp proxyt (pl delegate).

Udv:
	Pzso