fetch problema

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Aug. 23., P, 14:06:32 CEST

udv,

szivunk itt egy ideje a fetch-el. Ugye a portok kozott akarok make-elni,
es annak rendje es modja szerint toltene le a file-okat, de mindig csak
annyit bir kinyogni egy ido utan, hogy Protocol error.
A korulmenyek:
Proxy-n keresztul akarnek toltogetni, ehhez be is allitottam szepen az
FTP_PROXY kornyezeti valtozot. Ipv6 nincs. A proxy jo, mer' a browserrel
remekul tudok ftp-s letoltest csinalni. Proxy nelkul belso site-okkal
semmi gond. Verbose mode-ban nem ad semmi erdemleges infot. 4.6, 4.6.2
az erintett, van egy regi 4.2-m is, azon tokeletesen megy.

Annyi a gyanus, hogy a fetch (3) man page-ben latok nemi kavarodast, nem
tudom, hogy most megy, vagy nem megy az ftp proxy support.

Mi a banatot nezzek meg?
Vagy alternativ megoldaskent, tudtok a fetch-el egyenerteku parancssori
ftp/http letoltot, ami tud ftp es http proxy-t is?

Miki