[FreeBSD] ping jail-bol

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Aug. 22., Cs, 17:03:03 CEST

Hello,

> te bra, ezzel kezdtem az egeszet, hogy kene nekem vmi stuff, amivel
> tudok "ping"-elni, tolem csinalhatja tcp-n, udp-n, icmp-vel akarmi, csak
> mukodjon
ICMP-vel nem nagyon fog mukodni, a kettes pontot meg felreertetted...
Ilyenre gondoltam:
http://www.bix.hu/index.php3?lang=en&page=lg

Es ha ez nem tetszik, lehet ilyen scriptet keszen is talalni milliot,
illetve irni is lehet valamilyen elotetet pingre...

> tudja azt, hogyha a user meg akarja nezni, hogy muxik-e a
> www.microsoft.com, akkor ezt ott parancssorban meg tudja tenni
Ugyazt a "pingelest", amit a ping parancs ad, jelenleg FreeBSD-n, jailbol
nem tudod megcsinalni, csak ha beletursz a kernelbe, vagy megoldod
mashogy...

Peldaul a jailen kivul futo programmal, aminek valahogy parametert adsz
bentrol.

--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)