[FreeBSD] virtualis szerver szolgaltato?

Zoltan Glozik zglozik at iolfree.ie
2002. Aug. 22., Cs, 11:56:07 CEST

Szia,

Koszi az info-t. Es esetleg olyan szolgaltato amelyik barmilyen UNIX alapu rendszeren nyujt ilyen szolgaltatast (ugy tudom a Solaris is kepes ilyesmire)? Linux-on milyen technologiakra gondolsz? En csak a freevsd-t ismerem Linuxon, de az nem nyujt akkora szabadsagot, mint a FreeBSD jail...

Keresgelve a lista archivumot, lattam, hogy regebben tobben emlitettek a capabilities feature-t, amivel esetleg hasonlo szolgaltatast lehet futtatni. Errol esetleg tudjatok, hol lehet bovebb informaciot kapni?

Udv,
Z2