[FreeBSD] java daemon hogyan

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2002. Aug. 21., Sze, 09:05:49 CEST

udv

baromi sok "java szerver" van, barmi legyen is az ;)
a java az elmult idokben szerver oldalra kuzdotte at magat, a kliens
oldali java (applet, application) szerencsere ritka

lehet uzembiztos szerver oldali "java szervereket" csinalni...
pl webszerver (tomcat, jetty), applikacios szerver (pl JBoss)
stb, de van full java-s email szerver is

az inditas nem gond, a leallitas alkalmazasfuggo, de persze lehet
kill-elni is, csak nem celszeru

ha pontositod, hogy mit szeretnel, szerintem itt tobben tudnak segiteni,
pl en is
C-ben is lehet tok jo szerver programokat irni, sot, valoszinuleg gyorsabban
is futnak, de ettol meg nem kell lemondani a java-s szerver oldali dolgokrol

udv

Gabor