[FreeBSD] fastcgi + php

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Aug. 10., Szo, 21:10:56 CEST

On Aug 10 2002, Demeter Bence wrote:
> Khm, ezt ertsem ugy (nem leven gyakorlott c-programozo) hogy a configure
> fileban a stdio.h-s includeokat irjam at fcgi.h-ra ferdites elott?

Igen. Az fcgi.h tartalmazza u.azokat a fuggvenyeket, amiket az stdio.h.
Termeszetesen ne felejtsd el hozzalinkelni az fcgi library-jat!

> Ez esetben mukodni fog a php ugy is ha kivulrol hivom meg - peldaul egy
> "php < akarmi.php" formaban - , vagy a 2 eset kizarja egymast?

Nem zarja ki, de erdemes ezugyben elolvasni a fastcgi doksijat. Ha
nem tudod, hogy mi a kulonbseg egy fcgi-s cgi es egy sima cgi kozott,
akkor ne hasznald, mert tul sok van belole, tobbszor maga ala rittyenthet a szervered a
rossz beallitasok miatt. Viszont ha egyszer vegigolvasod, es a leiras
vmint tapasztalataid alapjan rendesen beallitod, akkor nagysagrendbeli
gyorsulast is elerhetsz C programjaiddal a PHP-vel szemben!

bye,

--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` acting member