[FreeBSD] FreeBSD es SB16

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Aug. 14., Sze, 19:55:59 CEST

On Aug 14 2002, Attila Nagy wrote:
> Es erre kb 3-4 napja van is patch mint a PHP CVS-eben, mint a FreeBSD
> ports fajaban :)

???
Nekem mod_php4-4.2.2, errol van szo, vagy kijott egy ujabb? Ebben uis
tutter nem volt benne, nekem kellett ma kezzel megbuvolni. Ha igen,
akkor kenytelen vagyok megint az oklomet razni a cvsup.hu.freebsd.org
-ra, mert nem eloszor szivat meg a honapban ezzel... A cvsupg2 az
megbizhatobb? Napi jocselekedetkent send-pr is ment, kezd mostmar
egy kicsit idegesito lenni, hogy picsat csinalok a szambol miatta.

bye,
--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` acting member