[FreeBSD] vinum, lassu raid

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Aug. 12., H, 17:15:31 CEST

Hello,

> Mico levele meggyozott, hogy szoftveres az egesz, a boothoz sem kell
> semmi trukk, csak sima boot sorrend kerdese az egesz...
RAID[0-1]-nel tenyleg. De RAID5-ot ezek nem is tamogatnak :)
(bar Soren Schmidt egyszer irta, hogy tervezi az ATA driverben
implementalni...)

> Ket diszk is latszik az fdisk-kel??
Igen. En kb egy eve probaltam egy Promise kartyaval, csak mert eloszor en
is bizonytalankodtam :)

> Akkor mar csak azt nem ertem, hogy a RAID-es alaplap mitol RAID-es...
> Nem csinal semmit, csak meg tudja mondani az oprendszernek, hogy mit
> mirrorozzon es mit stripe-oljon?
Nagyjabol.

> Kiprobalni sajnos most nem tudom (asszem meg 4.4-RELEASE-zel
> teszteltem).
Azota rengeteg minden valtozott. Kiprobalni sajnos en sem tudom, mert
foglalt a kartya :(

--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)