[FreeBSD] GNU/Linux konferencia felhivas

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Aug. 12., H, 10:31:54 CEST

Hello,

> IV. GNU/Linux Konferencia-felhívás
> A Linux-Felhasználók Magyarországi Egyesülete 2002. november 9-én
> (szombaton) rendezi meg a IV. GNU/Linux Szakmai Konferenciát.
Remelem nem okoz gondot, irtam errol egy rovid bejegyzest a
portal.fsn.hu-ra is, hogy minel tobben tudjanak rola.

Tartozik hozza egy szavazas is, szerintem erdekes lehet a szervezoknek, ha
masert nem, hat a helyszin miatt. (ha tenyleg Budapesten lesz iden is)

http://hup.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1421

Egyebkent mar a tavalyi is inkabb szabad szoftver konferencia volt,
remelem ez iden meg hangsulyosabb lesz... ;)

Sok sikert a lebonyolitashoz!
--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)