[FreeBSD] [OT] vnet

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Aug. 10., Szo, 19:59:09 CEST

On Aug 10 2002, Adam Szilveszter wrote:
> [...]
> egy
> ilyen, hogy feltoltes min 64k, max 64k, (tehat itt nem hagytak
> maguknak
> sok jatekteret:-) a letoltes pedig min 128k, max 384. Elvileg tehat
> nem
> lehet verni az asztalt akkor se, ha idonkent csak 128-al tudsz
> tolteni.
> De azert mondjuk az en olvasatomban ez nem jelentheti azt, hogy
> szerzodesszeru lenne, ha allandoan csak 128k vagy nem sokkal felette
> lenne a sav es a maximumot meg se kozelitene...

Most nincs nalam a szerzodes, de ugy emlekszem, hogy semmilyen
minosegbeli leiras nincs rajta, csak annyi, hogy VNET sprinternet
elofizetes. Namost, ha idokozben valtozik a ,,sprinternet'' definicioja,
akkor ez szivas. Mind1, jobb, mint az itteni szutyok SedNET
(8000+AFA+modemberletert
havi 350MByte... no comment), vagy a ISDN.

> beszelve, hogy a reklamban van szo valami gagyi "garantalt
> savszelesseg"-rol ami mar a modemes csomagjuknal szerepelt (de csak a

Az alcatel modem dobozan ,,20 times faster'' felirat all... csak tudnam,
hogy minel 20x gyorsabb... 19kbaud-os modemnel?

> Es meg egy. Noha csak az ocsem volt itthon, mikor a matavosok
> szereltek
> a splittert meg a modemet, de neki is szivesen megmutattak meg
> elmagyaraztak, hogy mit csinalnak, meg mit mernek egy laptoppal (meg
> egy
> matavos teszt szerverrel) es akkor neki mondtak, hogy megmerik azt is,

Velunk rendesek voltak, amolyan apa es fia paros jott, de amint
lehetett,
le is leptek. Mondjuk kerdes sem volt, dehat a fene se gondolta, hogy
az ennyi nem annyi.

A masik kedvencem, a webes belepteto rendszer. Ha x ideig (asszem 10
perc)
nincs forgalom, akkor vonalat bont. Neha akkor is, amikor van forgalom,
mind1.
A lenyeg, hogy egy olyan cegnel kozel sem biztos, hogy mindenki tudhatja
a jelszavakat, es ha az ejjelior elmegy bedobni egy kavet meg egy
kremest,
akkor konnyen azon kapja magat, hogy kedvenc pornooldala nem jon be.
Amikor
megkerdeztem a dolog allitolagos kiagyalojat, akkor azt nyilatkozta a
security-l -en,
hogy ennek ,,melyebb okai'' vannak. Persze, hogy mik ezek a melyebb
okok,
azt a porneppel es egykori cimborakkal megosztani...

> [...]
> nem lehet elerni a max sebesseget (ez kulonosen mondjuk varosszelen
> lehet
> erdekes) akkor ezt kozolni illene. (Plusz az idealis esetben ennek a
> szerzodesben szerepelni kellene de mondjuk a lenyeg, hogy te tudjal
> rola) Ennek fenyeben is, Aries a te esetedben lehet, hogy arrol van
> szo,
> hogy a 41k a max amit el lehet erni, ez meg nem marad el olyan sokkal
> 384kbps-tol (328). Mas kerdes, hogy ezt csak a helyszinen lehetne
> vizsgalni ugy hogy tudatosan kivedem a zavaro tenyezoket.

Namost, en u.azert a szolgaltatasert fizetek ugyanannyit, mint mas, aki
esetleg szedhet 384-el (bar eddig meg nem talalkoztam ilyennel; vki
mondta iRC-en, hogy ennek az ATM-kozpontjuk az oka, ahol van
10%-os veszteseg). Mas uzletagakban presztizs kerdes a minoseg, arrol
nem is beszelve, hogy Veszpremben a madzag es a crossbar-ok is a Vivendi
tulajdonat kepezik, igy semmi burokracia nem all az utjukban a
szolgaltatas
javitasaban...

> P.S.: Persze lehet, hogy nekem siman szerencsem volt. Akkor kezdodott
> Szombathelyen az ADSL uzem es meg ma se vagyok teljesen biztos, hogy
> nem
> valamifele tesztszakaszba kerultem en (meg a masik 249 igenylo aki
> akkor
> kapott) bele es ezert itt meg esetleg jobban figyeltek...

Veszpremben aprilis 1-etol kezdodott a moka, a szerzodesben foglalt
30 napon beluli bekotes nem jott ossze. Volt olyan ceg, akiknek akkor
kotottek be, amikor szemelyesen kivantak a gazdasagi igazgato szine
ele jarulni... persze akkor mar azonnal. Ritka nehez feladat lehet
az a max. fertalyoras muvelet. Mind1, amiota Vp-be koltoztem csak
szivok a Vivendi-UTI-Bakonytel-Kitudjamegmmi kommunikacios
szolgaltatoval,
az athallasos, bugo telefonkapcsolattal (annyira brutalis volt '98-ban
az
ovarosi es dozsavarosi reszben, hogy nagymertekben akadalyozta a
beszedertest),
az ,,erdekes'' szamlakrol nem is beszelve. A legjobb az ugyfelszolgalat,
ahol mindenkit rajztanarnak neznek...

bye,
--
info at mindworks.hu   -   http://www.mindworks.hu  - : ` acting member