[FreeBSD] IPv6 NAT

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2002. Aug. 9., P, 10:56:14 CEST

Szia!

Tavaly nyaron volt egy rovid thread, hogy valami roxarc mit
csinalt egy natolos packetfilter mogotti geppel:
http://www.hu.freebsd.org/hu/arch/2001/May/7624.html
(elobanyasztam, merterdekes ;-))

Ill. persze, kinthagynam, jailben meg akar egy rootshellt
is a 23-as porton >;-]] Honeypot rulez...

udv,
Szabados Jozsef

Marton Fabo <morton at eik.bme.hu> írta:

> [...]
betorheto

eltekintunk a belso

> Hmmm. Es ez mennyivel rosszabb, mint ha rendes
csomagszures is van? Ugy
> ertem, ha bemasznak a tuzfalba, azt ugyanugy megeszik,
mint ha csak NAT
> van rajta.
>
> Egyebkent legyunk egy kicsit specifikusabbak. BSD NAT
gep, sshd, esetleg
> postfix smtp, de ez utobbi nem feltetlenul. Mennyire
hagynatok kint a