[FreeBSD] IPv6 NAT

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Aug. 8., Cs, 21:37:16 CEST

On Thu, Aug 08, 2002 at 11:25:36PM +0200, Daniel SZILAGYI wrote:

> :)))

Kulonben en sejtem minek. Az illetok a NAT-ot "lusta ember tuzfalanak"
hasznalhatjak, ami ugye sose volt egy oriasi otlet, de na es.

Azt hiszem kenytelenek lesznek ujra megbaratkozni azzal, hogy a belso
halozatokat megfeleloen biztositani kell.

Uff.
Sz, a motorfuresz-baleseti sebesz
* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*   www.bsd.hu: A leggyorsabb magyar BSD hirszolgalat   *