[FreeBSD] BSD verzio ?

Niedermayer Miklos mico at vnet.hu
2002. Aug. 7., Sze, 21:58:40 CEST

Hello,

>Amiben az a durva, hogy a 10 lenyegi javitasbol ketto az ATAPI CD-ROM-okra
>vonatkozik, aminek rohadtul nem tudom, hogy mi koze van a security
>branchhoz.  Arra sem eskudnek meg, hogy a hibak regota ott szunnyadtak,

Kihagytam, hogy tovabbi ket update pedig amiatt volt szukseges, mert a korabban
applikalt patchrol utolag derult ki, hogy hibas.  Raadasul ez a ket "tevedes"
idoben nem is egymas mellett volt meg semmi kozuk egymashoz, szoval ez bizony
ket tevedes.  Hat ezt a munkat en sajnos most nem dicserem meg. :)

Udv
Mico