[FreeBSD] BSD verzio ?

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Aug. 7., Sze, 18:52:19 CEST

> Igy van. Ha az emberek olvasnak is a www.bsd.hu-t, akkor azt is tudnak,
Bocs. Most fedeztem fel, hogy rendszeres a frissitese, eleddig valahogy nem tunt
fel..........
A hivatalos oldalt nezegetem idonkent, de az eleg szukszavu (kiirjak, hogy x verzio
y-adikara, aztan y+10-ediken semmi hir, ez rendszeres), bar utalast most felfedeztem:
http://www.freebsd.org/releng

> aztan (fontos!) frissiteni mert mostanaban szinte naponta talalnak
> (illetve javitanak ki) biztonsagi hibakat, szerver ugy mar ne menjen
Igen, ez nekem is feltunt, nem is nagy orom :-(((

Koszi, megvarom a 4.6.2-ot:

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897--------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -