[FreeBSD] freebsd particiok

Gábor gabro at carbocomp.hu
2002. Aug. 7., Sze, 10:16:37 CEST

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:

> Hi, meg mielott nagyon belezavarodanal, probald ki a _recommended_
>
> telepitesi opciot. Hagyd, hogy a telepito az abszolut default
>
> parameterekkel nyomja fel a szoftvert a gepedre. Ha, akkor is zorges van,
>
> csak utana kezdj el valami generalis gebaszra gyanakodni.

ha jól tudom akkor a slice kivalasztásakor van egy betu ami a use entire
disk opciot kelti életre.
a slice-on belül pedig az "a" betü létrehozza a default particiókat.
én ezekkel probálkoztam.
már azon is gondolkodtam,hogy leszedem a dos particiót és kipróbálom úgy
hogy az egész hdd-t használhassa.

köszönöm a segítséget kipróbálom

--------- következő rész ---------