[FreeBSD] freebsd particiok

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Aug. 6., K, 21:24:15 CEST

On Tue, Aug 06, 2002 at 04:06:24PM +0200, Gábor wrote:
> Hali
> 4477521szerre ugrok neki a FreeBsd 4.6 installnak de keptelen vagyok
> particiokat rendesen megkrealni.
> 20 GB-ot szeretnek megosztani BSD es Dos kozott mondjuk 10-10-es aranyban.
> csinalok egy slice particiot,aztan q betu majd a betu a slice-on belul
> majd ismet q
> erre elkezdi megformalni a lehetseges particiokat, aztan azt mondja hogy
> error van az ad0-n es emergency shell-el probalkozik ami
> lefagy(latszolag, nincs már türelmem kivarni hogy mire jut)

> [...]

Szia!

Erdekes lenne tudni, hogy a diszkhez kepest az alaplap es a BIOS milyen
regi. Siman az IDE csatornan van a lemez, vagy valami extra (IDE-RAID,
vagy PCI-IDE kartya) van-e a dologban? Milyen beallitassal ered el a
lemezt? (LBA stb) Hol lenne a FreeBSD particio? (Elejen v a vegen?)

A reszletek is fontosak lehetnek:-)

Sok szerencset!

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *