[FreeBSD] X,thread,problemak

Peter Hollaubek fifteen at inext.hu
2002. Ápr. 28., V, 23:54:07 CEST

On Sat, 27 Apr 2002 13:04:14 +0200
Janos Feher <aries at mindworks.hu> wrote:

> Hell!
>
> A 4.5-os FreeBSD-mmel elakad az XFree86-clients-4.2.0_2 forditasa,
> (pthread-es errorok) 4.4-el minden ok. Tud vki erre ellenszert?
>
> bye,
> --
> info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` acting member

Szepjonagyot,

En kb multheten jatszogattam a make.conf beli optflag valtozokkal,
es ha -O2 feletti optimalizacioval fordult az X...-libs, akkor minden
mas, ami azokkal a libekkel akart volna linkelodni, ilyen pthread,
meg egyeb hibakkal kiszallt. Ha jol emlexem, akkor valami libc_r
vs. akarmi a gondok okozoja. Probald optflagek nelkul, hatha
Nalad is az a gond.

fif