Handspring Visor Edge kerdes

Kovago Zoltan kz143 at hszk.bme.hu
2002. Ápr. 23., K, 16:48:09 CEST

Haliho!

A subjectben emlitett ketyeret probaltam a coldsync nevu programmal
osszehozni USB-n keresztul, de furcsa tapasztalatom volt: kb. minden
tizedik esetben sikerult a visornak es a coldsync-nek osszekapcsolodnia.
Ez igy eleg gazos. Olvastam neten valahol, hogy valami bug van a progiban,
es amiatt nem megy rendesen, de ez nem biztos. Van valakinek ezzel
kapcsolatos elmenye? Esetleg masik program (olyan, amivel biztosan megy)?

koszi, csao

ui.: FreeBSD 4.2, ColdSync 2.1.4

ja es itt a hibauzenet a BSD reszerol:

usb_read: Input/output error
slp_read: read: Input/output error
Error during cmp_read: (1) Error in system call or library function.
Error: Can't connect Palm.

 -.= That'S aLL foLKs =.-