raer valaki a hetvegen BSD-t installalni?

Forgacs Tamas T_Forgacs at eastbrokers.hu
2002. Ápr. 22., H, 11:44:11 CEST

Sziasztok!

FreeBSD-t kell installalnom a hetvegen (pentek este, szombat, vasarnap; 2002
apr.26-28). A legujabb 4.5-RELEASE-t tervezem.

A cel: internetszerver (DNS, Apache, Sendmail, AntiSpam, RAV Antivirus, PHP,
Postgres, SHTTP, ....)
A vas: IBM eServer, RAID 2x31 Gb, 128+256 Mb RAM, PIII 1.3 GHz

Az eddigi szerver Debian volt, azt kelenne kivaltani. A Debiant en
installaltam, ugyhogy kb kepben vagyok, de BSD-t nem igazan hasznaltam...

Ha valaki az emlitett idopontban raerne, (tavfelugyelettel, vagy akar
szemelyesen), akkor kerem jelezze azt. A szolgaltatasi "feltetelekben"
megallapodunk.

Mindazonaltal nem penzehes embert, hanem inkabb olyant keresek, aki talan
meg elvezne is a dolgot. (pl. enyhe tunetekkel rendelkezo  BSD megszalott)

Kérlek e-mailben is jelezzetek: efte at negral.com

koszi!
FT