[FreeBSD] Sysinstall kerdes

Simonek Peter sp at radio.hu
2002. Ápr. 15., H, 16:33:43 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Vago Krisztian wrote:

> Udv!
>
> Pasz hogy mit hoyg frissitettel (ez a STABLE nem vilagos hogy jon a
> RELEASE-bol, de ez nem is fontos). De ha mar valtozott a kerneled, nem art
> ha a basesystem is valtozik hozza ... Ugyanugy frissitsd a forrasokat es
> make world. (Vagy ha egyszerubb, toltsd le a dist allomanyokat es
> install).
>
> Krisztian

Make world megvolt, elotte cvsup src-all, tehat a kernel es a userland
szinkronban van.
Make world utan a Handbook szerint:

# cd /usr/src/release/sysinstall
# make all install

Valoszinuleg ettol romlott el.
A csomagokat ports-bol is fel tudom tenni, csak az a bajom, hogy ha mar
van a sysinstallnak egy funkcioja, akkor az miert nem mukodik.
Erre kerem a megfejtest.

--
Simonek Peter
 sp at radio.hu