[FreeBSD] Sysinstall kerdes

Vago Krisztian vago.krisztian at zeus.mad.hu
2002. Ápr. 15., H, 23:37:06 CEST

Udv!

Pasz hogy mit hoyg frissitettel (ez a STABLE nem vilagos hogy jon a
RELEASE-bol, de ez nem is fontos). De ha mar valtozott a kerneled, nem art
ha a basesystem is valtozik hozza ... Ugyanugy frissitsd a forrasokat es
make world. (Vagy ha egyszerubb, toltsd le a dist allomanyokat es
install).

Krisztian

Vago Krisztian                              e-mail: vagok at asterix.gimp.hu
British American Tobacco                     phone: +36 23 504570
H-2040 Budaors, Puskas Tivadar u. 5            gsm: +36 20 9357523