[FreeBSD] egerteszt

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Ápr. 10., Sze, 09:21:30 CEST

szia,

On Tue, 9 Apr 2002 airscape at bsd.hu wrote:

>                           hatarozott velemenyem, hogy a FreeBSD 4.4-es
> CD-n levo moused egy szar. Mert a 4.0-as is normalisan mukodik de ez nem,
> valamit nagyon elrontottak, tehat konzolon egyetlen egy eger sem megy,
> pedig X alatt nincs gond veluk.

mindig kicsit feszengve olvasom a sommas velemnyeket, es nem kicsit
feszengve valaszolok rajuk. ovatosan annyit mondanek, hogy ezt nem osztom
szaz szazalekban. tudom, hogy azert mert kalapacsom van meg nem kell
szognek nezni az egesz vilagot, de azt a magam tapasztalata alapjan ki
merem jelenteni, hogy _nekem_ az _en_ egereimmel a mousednek semmi
problemaja nem volt. (nem beszelve a kellemes meglepetesemrol amit
a flancos usb-s, infras, rolleros, 5 gombos ms egerem szemrebbenes
nelkuli befogadasa okozott.) minden bizonnyal a moused nem a letezo
vilagok legjobbika, de imho ennyire nem trefli.

mindez 4.4-stable alatt. en a helyedben meg tolnam egy kicsit a biciklit,
mert nem tartom annyira remenytelennek az ugyet.

udv,