Válasz: Re: [FreeBSD] backup system

Mátó Péter atya at andrews.hu
2002. Ápr. 4., Cs, 12:12:28 CEST

Kovács János a következőket írta: (Thu, Apr 04, 2002 at 09:17:57AM +0100)
> Feltetlenul kell ezutan egy teszt, hogy bootol-e a CD az adott gepben!
>
> Nem tudom, hogy az en mkisofs -emnek koszonheto (mkisofs 1.14 kb  -  2 hete
> portsbol),
> vagy nehany PC elkeruli a szabvanyt, vagy ez nem hiba hanem tulajdonsag, de
> ha hasznalod
> a  -U  parametert, akkor az maga utan von olyan parametereket melyek a man
> szerint
> "violates the ISO9660 standard...", es bizony jopar Pc-n nem fog bootolni!
>
> ez csak nalam jelentkezik, vagy bios fuggo, vagy helyes mukodes?
> [...]

no jo az eredeti megoldas igy hangzik:

mkisofs -r -b boot.img -c boot.cat -A "..." \
        -o $to_file ./CD

csak a handbook alapjan fenyeztem at. ezzel a regi megoldassal biztosan mukodik
(mar vagy 20 fele PC-n kiproszaltam)

	atya

ps: lehet erre a listara gpg alairt levelet kuldeni? maniam :)) van illemtan?

--
|------[ Peter MATO <atya at andrews.hu> ]---------------[ alias a='atya'; ]-----|
|"Returns the price per $100 face value of a security with an odd last period"|