[FreeBSD] backup system

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Ápr. 3., Sze, 17:33:44 CEST

hello,

On Wed, 3 Apr 2002, Potoczky Andras wrote:

> Mi az, amit erdemes probalgatni, esetleg van-e valami image mento cucc
> FreeBSD alatt, amibol lehet visszaallitani ugy, hogy ne kelljen
> mondjuk egy HDD elszallas utan installalni? (Mar ha letezik ilyen)

mindjart azzal kezdem, hogy ezt a programot - egyelore - nem
hasznaltam, csak tudok rola.

mondo a program neve. (http://www.microwerks.net/~hugo/) bootolhato cd
image-re ment, es nincs freebsd-s portja. ahogy elneztem a doksit
feltehetoen rendesen tolnod kell(ene) erte a biciglit. mivel azt igeri,
hogy nem linux particiokat is ment, igy lehet, hogy egyszerubb melle tenni
egy mini linuxot, es akkor butan lementeted vele a freebsd particioid.