[FreeBSD] offtopic:firewall

pka pka at kgb.hu
2001. Sze. 30., V, 16:41:07 CEST

Udv !

Ugy latszik nem voltam eleg vilagos :
1,Ha a gepen van egy indian es levedem az osszes ip cimrol akkor erosen fog
csokkeni a latogatottsaga.
2,Allitolag letezik egy allando security www oldal ahol az aktualis rossz
fiuk szerepelnek.
(vagy letezik-e valamilyen dinamikus tuzfal ?)
3,Vannak oldalak amiktol erdemes megkimelni a tuzfal mogotti win usereket
(meg a webforgalmat doubleclick.net, meg amiktol lefagy az ie meg win)...

Ennyi es koszi
PKA