Egy bemutatkozo kerdes

Muranyi Gyorgy csucskok at chello.hu
2001. Sze. 27., Cs, 12:24:00 CEST

Sziasztok!

Teljesen kezdo vagyok Freebsd -ben. Most lattam az elsot, amikor 2 db.
floppy -val FTP -rol feltelepitettem vasarnap.

Eloszor 1997 -ben talalkoztam linux -al, a Debian Bo -val. Ekkor
annyira a szivemhez kaptam, hogy 2 evig nem is neztem UNIX -ok fele.
Azota sokat tanultam es egy eve fut itthon a Debian (most) Sid es
vasarnap ota a Freebsd 4.4.

A kerdesem lenyege az, hogy a listan jobbara szamomra halado kerdesek
vannak; szabad-e nekem kezdo kerdesekkel kivancsiskodni, persze miutan
mar neztem archivumot es handbook -ot.

Udv!
Muranyi Gyuri